tirsdag den 19. juni 2012

Klar igen

Så er ryggen helt fin igen og forkølelsen næsten væk. Solen skinner og jeg skal helt sikker i haven. Er ret sikker på der er nok at lave efter mit "fravær" de sidste 14 dage :O)

Jeg var til Garden Party i Kjeld Slots have i søndags og fik hilst på mange af jer skønne mennesker...behøver jeg at nævne at tour-tøzerne var meget trætte?? Et hårdt program, selv for havetosser :O) Glæder mig til at se billeder fra deres tur rundt i Jylland.

Et udsnit af Purpurhaven
Håber I har tid til at komme lidt i haven i dag, for vejret bliver vist ikke noget at skrive om resten af ugen.

23 kommentarer:

  1. ....og hvilket udsnit - det ser helt fortryllende ud i purpurhaven.
    Idag er min eneste fridag fra job i denne uge - så jo, jeg skal i haven lige om et øjeblik, når kaffen er drukket og laptoppen klappet sammen......det bliver skønt :o)
    God fornøjelse hos dig også :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du havde fri på sådan en skøn dag :o)

      Slet
  2. Hej Malene.Dejligt at høre du er på benene igen.Kan forstå at i har haft en dejlig dag hos Kjeld Slot i hans skønne have.Glæder mig til at se nogle billeder.God dag i haven.Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt, og jeg har også nydt at komme i haven igen :o)

      Slet
  3. Dejligt, at du er blevet frisk igen. Det lyder skønt med en solskinsdag i haven. God arbejdslyst

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det er skønt, jeg hader når jeg ikke kan komme i haven :/

      Slet
  4. Skønt at du er blevet frisk og tak for sidst i Geografisk Have. Det ser hyggeligt ud med den purpur farvede have hos Kjeld Slot - det glæder jeg mig til at se selv senere :) Jeg var bortrejst og kunne ikke være med..

    Godt du kan komme ud i dag hvor de lover nogenlunde vejr.

    Ha' en dejlig dag
    kh. Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det purpurfarvet er skam fra min egen have :O) Jeg havde ikke mit kamera med, men der er sikkert nogle der har lagt billeder ind fra Kjeld Slots have :O)

      Slet
  5. Glæder mig til at følge med på din blog :o)
    Jeg ville gerne have været med i Elipsehaverne søndag, men kunne desværre ikke. Kan forstå, at det har været en succes. Håber, det bliver gentaget næste år.

    SvarSlet
  6. PS: Som du kan se, har jeg problemer med at få mit foto vist. Håber, at jeg snart får løst problemet.

    SvarSlet
  7. Godt du er ved at være frisk igen. Jo vi skal i haven i dag, jeg har været der et par timer nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da dejligt :o) Vejret har rigtig været på havefolkets side de sidste 3 dage. Det må gerne forsætte :D

      Slet
  8. tak for sidst, det var sku' hyggeligt til The Garden Party... forventer også at jeg skal lidt i haven når jeg har fyraften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik'? Med de svingende vejrprognoser må man øjne enhver chance for at komme i haven ;o)

      Slet
  9. Dejligt at du er tilbage på benene igen.

    Desværre får jeg ikke tid til haven i dag - men de lover nogenlunde hæderligt vejr de næste to dage også, så krydser fingre for jeg får et par fritimer der :o)

    Pas nu på dig selv derude...
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror du kom i haven, for vejret har været fantastisk. I hvert fald her nordpå ;o)

      Slet
  10. Godt du er frisk igen. God dag i haven... knuz

    SvarSlet
  11. Det var sørme godt at ryggen er fit igen. Pas nu på den ;-)

    Sikke nogle pragtfulde billeder fra Ellipsehaven, måske bliver muligheden der igen til næste år.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Billedet er skam fra min egen have :D Og du kan tro jeg passer på min ryg, vil nødigt ligge brak 14 dage igen :O)))

      Slet
  12. Godt helbredet er godt igen. Jeg ville såååå gerne ha` været med til havefesten! Jeg glæder mig også til at se billeder fra tour-tøserne - kun Gro har jeg fundet billeder fra, men de er så rigtig smukke og fra Tante Grøns have :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk haft så travlt i haven at jeg er helt bagud med at blogge, så jeg skal rundt og kigge lige straks. Nu håber jeg da ikke de har været fedtet med billeder. Ellers kører jeg da bare hen og ser Tante Grøns have IRL :D

      Slet