mandag den 4. juni 2012

Søndagstur

Søndag efter morgenkaffen blev vi enige om at dagen skulle tilbringes udenfor matriklen. Men hvor skulle turen gå hen?? Min mand gik på nettet og søgte PLANTEMARKED??? Hvad sker der lige for det?? :D Bangsbo Blomsterfestival siger han så, i Frederikshavn. FEDT, ingen diskussion der, heller ikke engang fra vores 3 piger, især ikke da moren lovede is og tur til Skagen bagefter :o) Vores søn var hos kæresten, så han undslap blomstermarkedet hvilket han nok var ret glad for.

Bangsbo Blomsterfestival ligger rigtig godt mellem høje bakker og træer. Min store datter var helt betaget over stemningen. På Mors er der ikke ret mange træer, det er som om der er en tendens til at sige: Hov der er et træ, lad os da fælde det.
 
Jeg fik indkøbt 3 akelejer 'black Barlow', 2 bleggule staudeakelejer, 2 bleggule digitalis og  min mand brugte 40 kr på Amerikansk lotteri og vandt to dekorationer, en buket og en sammenplantning. 



 Så gik turen til Skagen. Vejret var heldigvis med os. Vi kunne sagtens gå ud til grenen, men vi synes pigerne skulle have en hoppende tur i SANDORMEN.

 

De kunne selvfølgelig ikke lade være med at soppe, selv ikke med nylonstrømper på :D

Som lovet fik de is i Skagen og sikken en :O)

Ses vi i Kolding?

26 kommentarer:

  1. Hej, Ja, vi ses i Kolding:)

    SvarSlet
  2. Hihi fandt ikke mig selv på billederne, men måske har vi været der på samme tid. Jeg tror vi kom kl. 10.15 og kørte igen kl. 11.30.
    Jeg købte også akelejer (og lidt andet) Desværre ses vi ikke i Kolding i morgen, jeg skal i Zoo i Aalborg med mindstemanden.

    Lækker is i Skagen :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi var der ved 13 tiden. Tur i zoo er nu også hyggeligt :o)

      Slet
  3. Nej, tænk at familien ligefrem opdordrer til at tage på plantemarked. Det er da skønt :-)

    Desværre ses vi ikke i Kolding. Jeg skal til Malmø med familien i stedet. Men der bliver også noget med planter ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var helt uventet ;o)Ses en anden go' gang så ;o)

      Slet
  4. jepper... kommer også til Kolding

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud :o) Men nej - ingen Koldingtur til mig. Nøjes med Sjælland ;o)
    Overvejer alligevel kraftigt en tur over vandet, da alle orpingtonkyllinger åbenbart opholder sig i Jylland - Har ikke opgivet håbet endnu ;o)
    Ha en dejlig dag.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Er de i jylland nu??? FEDT...HVOR??? Måske vi ses en anden gang :O)

      Slet
  6. Hej Mamselene.
    Orv det ser ud til I har hygget jer ... og ja vi ses i morgen, glæder mig til at hilse på dig igen.
    Kh Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi hyggede os rigtig meget :o) Ses i morgen Lone, glæder mig til at se dig igen :o)

      Slet
  7. Hej Marlene
    Ja vi ses i Kolding og jeg har noget med til dig :o)Nu kan jeg måske oven i købet kende dig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu glæder jeg mig jo ekstra meget Lisbeth, det lyder spændende :o)))

      Slet
  8. Ja, håber ihvertfald vi ses i morgen ;) Dejligt med en familieudflugt, da vi så en genudsendelse af drivhusdrømme, gættede min mand på at jeres knægt, måske ikke var helt så tosset med blomster som resten af familien, ved ikke helt hvor han fik den idé fra :-))
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja jeg tror manden din har ret :D Ses i morgen :o)

      Slet
  9. Ser ud til at have været et hyggeligt marked !! Og jep.. Vi ses ! ;))

    SvarSlet
  10. Et vigtigt spørgsmål af novicen her: Hvad er adressen, eller i det mindste hvordan googler jeg den selv?

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt Kristina, det er mere end jeg har :D Min mand er sat på sagen :O)

      Slet
  11. Det lyder til i har haft en skøn tur, altid dejligt med et besøg på grenen ;o). Kommer desværre ikke til Kolding i denne omgang, super gode køb i har gjort jer i Fredrikshavn

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også rigtig rigtig hyggeligt :o) Træls du ikke kommer i morgen, måske vi ses en anden god gang? :o)

      Slet
  12. Ja, vi tog så Blomsterfestivalen søndag kl 13. men vi kender jo heller ikke hinandens virkelige udtryk....Men dejligt I kom på vores kanter. Jeg hjemtog selvfølgelig Clematis med et knus fra Hanne Hansen(Fru Flemming Hansen clematisdanmark.dk)og en chili....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også på det tidspunkt vi var der...må lige tjekke mine billeder igen ;o)

      Slet
    2. Hej, vi var også på den skønne blomsterfestival det er nu anden gang men bestemt ikke sidste. Jeg købte en vandkunst til mit drivhus, nogle bregner og stativer til at holde blomster oppe, fik det jeg havde regnet med og en dejlig dag oven i. Kommer desværre ikke til Kolding ;-(. Mens måske vi ses en anden gang.

      Slet